Kako kupiti odabrani proizvod? Što treba učiniti?

Proizvodi se naručuju elektroničkim putem, odabirom pojedinog proizvoda koji se tim putem uvrštava u meni „košarica“. Da bi kupac mogao naručiti i kupiti proizvod, treba se registrirati.

Pristupom ikoni „košarica” u meniju dobivate uvid u odabrane proizvode, njihovu količinu i cijenu. Proizvod uvršten u „košaricu” kupuje se klikom na tipku „naruči” te ispunjavanjem obrasca u koji je potrebno unijeti osobne podatke.

Proizvod se smatra naručenim i narudžba zaprimljenom kada kupac izvrši cijeli postupak narudžbe. U trenutku kada je narudžba zaprimljena, kupac će e-mailom biti obaviješten da je narudžba zaprimljena, odnosno da je proizvod naručen.

Cijene istaknute na stranicama pokraj pojedinog proizvoda vrijede za sve oblike plaćanja i izražene su s PDV-om. Cijena poštarine nije uključena u cijenu proizvoda. U procesu kupnje trošak poštarine bit će prikazan u košarici.

Prilikom plaćanja odnosno dostave kupac prima izvornik računa.

Kako platiti odabrani proizvod? Koji su načini plaćanja?

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

  • kreditnom karticom kartične kuće s kojom Stilus knjiga ima sklopljen ugovor (jednokratno ili na rate)
  • e-bankingom/općom uplatnicom (jednokratno)
  • pouzećem  – gotovinom po primitku pošiljke na dogovorenu adresu  (jednokratno).

U slučaju plaćanja kreditnom karticom, e-bankingom i virmanom odnosno općom uplatnicom, narudžba se smatra zaprimljenom i procesuira se po primitku uplate, što je ujedno i trenutak u kojem se ugovor smatra sklopljenim.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu i troškove snosi kupac.

Izvornik računa kupac prima prilikom plaćanja odnosno dostave.

Načini, cijena i područje dostave

Naručeni proizvodi bit će  dostavljeni na području Republike Hrvatske. Za područje izvan Republike Hrvatske pakiranje, dostava i poštarina naplaćuju se prema ponudi koju Stilus knjiga šalje kupcu.

Narudžbe zaprimljene do 12 sati od ponedjeljka do petka bit će obrađene  isti dan.  Proizvodi koji su plaćeni u skladu s dostavljenom ponudom bit će isporučeni kupcu u roku od tri radna dana od zaprimanja uplate (osim na područja otoka). U slučaju da kupljeni proizvod prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju kupac ima pravo i na raskid Ugovora. Nakon obrade pošiljke kupac dobiva obavijest na e-mail o statusu njegove pošiljke.  Provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, a naknadne reklamacije ne uvažavaju se.

Dostava na području Republike Hrvatske obavlja se putem dostavne službe GLS prema uvjetima korištenja usluga dostavne službe i smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Kada Stilus knjiga putem dostavne službe isporuči proizvod kupcu odnosno primatelju, kupac odnosno primatelj potvrđuje preuzimanje proizvoda potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen. Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod i u slučaju vidljivog  oštećenja ima pravo odbiti preuzimanje te tražiti isporuku neoštećenog proizvoda.

Ako je kupcu isporučen proizvod različit od onoga koji je naručio, ima pravo zatražiti isporuku naručenog proizvoda, a ako  to nije moguće, kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti pogrešno dostavljen proizvod.

U cijenu dostave uključeno je pakiranje proizvoda. U cijenu proizvoda nije uključena dostava, osim ako nije drukčije naznačeno (naznaka – dostava besplatna). Trošak dostave je 25,00 kn, a za narudžbe iznad 150,00 kn dostava je besplatna na području Republike Hrvatske.

Postoji li mogućnost reklamacije proizvoda?

U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju Stilus knjizi i to e-mailom na adresu narudzbe@stilus-knjiga.hr ili pismeno na adresu Stilus knjiga, Tomislavova 9, 10000 Zagreb.

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima pogrešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu te je kupac dužan usporediti primljene artikle s naručenima na računu. Ako nešto nedostaje ili je proizvod oštećen, kupac je to dužan prijaviti Stilus knjizi.

Proizvod zajedno s izvornim računom kupac mora vratiti neoštećen u originalnom pakiranju i u neizmijenjenoj količini zajedno s pisanom reklamacijom koja mora sadržavati razlog za zamjenu u roku od 8 dana od dana primitka. U suprotnom nećemo moći prihvatiti povrat. Troškove zamjene snosi Stilus knjiga.

Stilus knjiga nije odgovorna za eventualna oštećenja proizvoda i ostale obveze koje su u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda).

Kako se registrirati?

Prvi korak: na početnoj stranici stilus-knjiga.hr kliknite na „Moj račun (prijava)“.

Drugi korak: nakon što vam se otvori stranica „Moj račun“, u desnom dijelu stranice nalaze se polja za registraciju. Ako već  imate postojeći korisnički račun, nije potrebna ponovna registracija, dovoljno je unijeti svoje podatke za prijavu. Za registraciju korisnika potrebna su četiri podatka – korisničko ime, e-mail adresa, lozinka te ponovni unos lozinke.

Treći korak: ako je registracija bila uspješna, prikazat će se novi prozor s vašim narudžbama, adresama te poveznicom za izmjenu lozinke. Na upisanu e-mail adresu stiže poruka o uspješnoj izradi korisničkog računa.