Znanstvenici su dugo vjerovali da je mozak adolescenta gotovo jednak
mozgu odrasle osobe. Međutim, tijekom posljednjeg desetljeća neurologija
i neuroznanost otkrile su da tinejdžerske godine obuhvaćaju presudno
važne stadije razvoja te da tinejdžerima i mladim ljudima treba mnogo više
razumijevanja i potpore tijekom tog turbulentnog razdoblja.
Ispreplićući jasan sažetak i analizu istraživačkih podataka s anegdotama iz
godina provedenih u ulozi liječnice, istraživačice i javne govornice, ugledna
neurologinja Frances E. Jensen istražuje funkcioniranje i razvoj adolescentskog
mozga u kontekstu učenja i multitaskinga, stresa i pamćenja, spavanja,
ovisnosti i donošenja odluka.
Knjiga Tinejdžerski mozak objašnjava kako ta vrlo poučna saznanja ne samo
što osporavaju uobičajene zablude o tinejdžerima, nego i nude praktične savjete
za odrasle i tinejdžere koji se pokušavaju snaći u zagonetnom i čudesnom
svijetu adolescentske biologije.