Teški osjećaji

17,12

13,70

Iskren, duhovit i pronicljiv vodič koji će vam pomoći da se lakše nosite sa složenim emocijama i naučite kako uspješno prebroditi teške životne trenutke te kako iz njih izaći još jači.

 

 

Na zalihi

SKU: 000290 Kategorije: , , Oznaka:
Naslov izvornika: Big Feelings
Jezik izvornika: engleski
Prevoditelj: Vjekoslav Čulo
Broj stranica: 288
Godina izdanja: 2022.
Uvez: meki
Format knjige: 14,9 x 21
ISBN: 978-953-372-010-4
Opis

Neizvjesnost. Ljutnja. Tjeskoba. Izgaranje. Beznađe… Svi proživljavamo teške emocije i trenutke. Ali u vremenu rastuće nesigurnosti i društvu koje se općenito grozi i zazire od izražavanja osjećaja, većina nas ne zna kako (ni s kime) razgovarati o neugodnim osjećajima i iskustvima koje katkad svi proživljavamo, a kamoli kako se s njima nositi na odgovarajući način. Upravo zato, kada nas preplave neugodne emocije, često osjećamo da smo u svojoj patnji usamljeni, što samo dodatno pogoršava situaciju.

Potaknute vlastitim iskustvom s teškim emocijama, ispreplećući osobne priče sa zapanjujućim znanstvenim uvidima i rezultatima najnovijih istraživanja, američke autorice Liz Fosslien i Mollie West Duffy (@LizandMollie) napisale su iskren i duhovit ilustriran vodič koji će vam pomoći prebroditi najteže životne trenutke i ponuditi vam prikladne alate da se bolje nosite s nekolicinom najčešćih neugodnih emocija koje svakodnevno tište ljude suvremenog doba. Usto, ovaj nezaobilazni priručnik pomoći će vam razumjeti i svrhu tih emocija, kako biste se lakše i djelotvornije nosili s njima u budućnosti.

I zapamtite:
katkad je sasvim okej ne osjećati se okej

Liz Fosslien i Mollie West Duffy
Dodatne informacije
Izdavač

Kategorija

Publicistika

O autoru
Liz Fosslien stručnjakinja je za unapređenje poslovanja i direktorica komunikacija u tvrtki Humu. Njezini radovi i ilustracije objavljeni su na NPR-u, TED-u, u New York Timesu i Economistu. Mollie West Duffy stručnjakinja je za organizacijski razvoj i rukovodstvo, a radila je u međunarodnoj tvrtki za dizajn IDEO. Objavljuje blogove o organizacijskoj kulturi i članke u časopisima Harvard Business Review, Entrepreneur i Fast Company.